Plánuj směny

Ušetřete hodiny strávené plánováním směn

Automatické naplánování směn

Elektronická evidence docházky

Vždy aktuální plán směn online pro všechny vaše zaměstnance

Exporty pro účetnictví, statistiky a další

Více o planujsmeny.cz v krátkém videu ...

Nevěříte? Vyzkoušejte si všechny funkce v živém demu


Manažer
Manažer
Vyzkoušet
Zaměstnanec DPP
Zaměstnanec DPP
Vyzkoušet
Zaměstnanec HPP
Zaměstnanec HPP
Vyzkoušet

Přihlašte se za manažera nebo za některého ze zaměstnanců

Zkuste si rychlost plánování směn a například vyexportování pro tisk

Jedinný docházkový systém který šetří čas chytrou automatizací potřebné administrativy

Chytrá automatizace plánování směn


  • Optimálně, rychle a bez chyb
  • Automatické naplánování směn
  • S ohledem na časové možnosti a absence
  • Okamžité napovídání při ruční editaci
  • Správa více poboček
  • Spravedlivé rozdělení víkendů a nočních směn

Chytrá automatizace plánování směn


Hlavní částí celého systému je plánovač směn, který poskytuje kompletní sadu nástrojů pro automatizaci, usnadnění a úsporu času při plánování směn.

Výhody přímo při procesu plánování směn


  • Výrazné ušetření času a odstranění chyb vzniklých při plánování směn
  • Okamžité informace o dovolených a časových možnostech zaměstnanců
  • Okamžitý přepočet naplánovaných hodin zaměstnanců
  • Přehled o zaměstnancích přes více poboček
  • Upozornění na minimální pauzy mezi směnami a překrývající se směny

Automatické obsazení směn algoritmem


Algoritmus sám obsadí volné směny optimálně mezi zaměstnance tak, aby pokryl všechny směny, dodržel minimální a maximální počet hodin k odpracování, pohlídal u zaměstnanců odpočinek po směně, zahrnul dovolené a přidělil zaměstnancům jen směny, na kterých můžou pracovat. Navíc spravedlivě rozdělí víkendy a noční směny.

Vstupy podle kterých se algoritmus rozhoduje:

  • Kvalifikace zaměstnanců
  • Počet hodin, které má každý zaměstnanec odpracovat
  • Dovolené a zadané časové možnosti zaměstnanců
  • Typ smlouvy HPP / brigádník
  • Minimální délka pauzy mezi směnami
  • Nepřetržitý odpočinek v týdnu

Možnost implementace algoritmu na míru Vašim potřebám
Vytvoření plánu směn a obsazování směn v komplikovanějších provozech na základě složitějších pravidel a specifických podmínek.

Okamžité napovídání při ručním plánování směn


Obsazování směn můžete vzít do svých rukou, plánovač Vám k tomu poskytne všechny aktuální informace:

  • Na pozici nabídne jen zaměstnance, kteří na ní mohou pracovat
  • Zvýrazní zaměstnance, kteří zrovna mají dovolenou
  • Zvýrazní zaměstnance, kteří už v daný čas pracují na jiné směně
  • Upozorní, pokud by zaměstnanec nesplňoval minimální pauzy mezi směnami
  • Okamžitě přepočítává počet odpracovaných hodin
  • Upozorní na překročení maximálního počtu hodin
  • Upozorní na nesplnění nepřetržitého odpočinku v týdnu
  • Zvýrazní zaměstnance pracující často o víkendech
  • Můžete jednoduše vrátit provedené změny do původního stavu
  • U přehledu pobočky zobrazí, kde v daný den pracují všichni domácí zaměstnanci této pobočky
  • Umožní supervisorům editovat jen jimi spravované pobočky

Možnost nechat zaměstnance rozebrat si neobsazené směny


Systém nabízí zaměstnancům jednoduchý přehled neobsazených směn a ti tak mohou rychle požádat o směny, o které mají zájem. Manažer v přehledu všech žádostí jednoduše schválí ty, které nejvíce vyhovují.

  • Zaměstnanci mají možnost požádat jen o neobsazené směny na pozicích, na kterých můžou pracovat
  • Systém deaktivuje žádosti o nově obsazené směny
  • Z žádostí o směny pak schválíte ty, které Vám nejvíce vyhovují

Použítí píchaček úplně bez plánování směn


Namísto plánování směn můžete využít jen evidenci docházky. Pokaždé, když zaměstnanec začne pracovat, si označí příchod a při konci odchod. Vy pak budete mít přehled o odpracovaných hodinách i o aktuálně pracujících zaměstnancích.

  • Nemusíte vyplňovat žádné směny
  • Spustíte funkci píchaček a necháte zaměstnance vždy online potvrdit příchod a odchod z práce
  • Uvidíte aktuálně pracující zaměstnance
  • Odpracované hodiny zaměstnanců budou dostupné v přehledech a ve verzi pro tisk
  • Můžete omezit píchačky jen na schválená zařízení

Více o možnostech evidence docházky

Evidence docházky bez instalace specializovaných zařízení


  • Online evidence docházky ze schváleného pc
  • Nebo naopak odkudkoliv i z mobilu
  • Vynucení komentáře k pozdním příchodům/odchodům
  • Automatické propojení s naplánovanou směnou

Elektronické píchačky online


Součástí systému je modul evidence docházky, který lze používat i samostatně. Evidence docházky probíhá online a tak není potřeba nic dalšího instalovat ani investovat do žádného dalšího potřebného zařízení. Píchačky je tak možné začít ihned používat úplně zdarma.

Podporované funkce evidence docházky:

  • Označení jen povolených zařízení (konkrétní pc/tablet/telefon), které bude možné využít při evidování docházky
  • Nebo naopak neomezování zaměstnanců a možnost použít píchačky třeba z mobilu
  • Možnost spárovat evidenci docházky s plánem směn a tak např. vyžádat komentář při pozdním příchodu, přehled všech zaměstnanců aktuálně na směně / pauze
  • Seznam odpracovaných hodin
  • Možnost zaokrouhlovat čas příchodu a odchodu pro jednodušší účetnictví
  • Správa více pracovišť / poboček
  • Každý zaměstnanec má svůj účet a vidí své odpracované směny

Jednoduchost a přehlednost


Zaměstnanec se jen přihlásí a jedním klikem potvrdí příchod. Okamžitě vidíte, kteří kolegové jsou na směně a kterým směna brzy začíná.

Časy příchodů a odchodů můžete samozřejmě z admin účtu jednoduše upravit. Nebo celou zapomenutou docházku zaevidovat ručně.

Okamžité propojení s účetnictvím


  • Od automatického naplánování směn
  • Přes propojení směn s evidovanou docházkou
  • Až po exporty pro učetnictvi, přehledy a statistiky
  • Včetně dovolených, pozdních příchodů a jiných nečekaných změn

Další šikovné funkce které šetří Váš čas


  • Zaměstnanci mají přístup k aktuálnímu plánu směn online
  • Brigádníci své časové možnosti zadávají sami
  • Zaměstnanci mohou požádat o neobsazené směny
  • Automatické upozornění na změny ve směnách
  • Optimalizace nákladů na základě objednávek - Více informací
  • Řešení pro Call centra - Více informací

Mobilní aplikace

Dostupná pro Android a IOS zařízení

Kolik Vás stojí den Vaší práce?


Kolik dní měsíčně plánujete a upravujete směny?

Při registraci získáte Silver na 7 dní zdarma

0,-

Bez poplatků +0 Kč / zaměstnance


10 zaměstnanců

6 měsíců historie směn

Žádosti o neobsazené směny

Tisk honorářového listu

Vlastní adresa systému a úpravy na míru


300,-

+30 Kč / zaměstnance


40 zaměstnanců

1 rok historie směn

Žádosti o neobsazené směny

Tisk honorářového listu

Vlastní adresa systému a úpravy na míru


800,-

+40 Kč / zaměstnance


80 zaměstnanců

Úplná historie směn

Žádosti o neobsazené směny

Tisk honorářového listu

Vlastní adresa systému a úpravy na míru


4000,-

+50 Kč / zaměstnance


Neomezeně zaměstnanců

Úplná historie směn

Žádosti o neobsazené směny

Tisk honorářového listu

Vlastní adresa systému a úpravy na míru


Ceny jsou uvedeny při měsíčním předplatném a bez DPH.

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Kontaktujte nás a získejte slevu při ročním předplatném

Cenová kalkulačka


Pro kolik zaměstnanců plánujete směny?
V jakém oboru podnikáte?
Hodinové náklady na Vaše vedoucí zaměstnance

Měsíčně ušetříte

Cena licence

Cena licence

1520,- Kč / měsíc

Nejde jen o naplánování směn ...

Plánování směn

hodin
h
Ručně
hodin
h
Nepravidelný
provoz

hodin
h
Ručně
hodin
h
Zpracování
docházky

hodin
h
Ručně
hodin
h
Řešení
záskoků

hodin
h
Ručně
hodin
h
Časové možnosti brigádníků

hodin
h
Ručně
hodin
h
Příprava
účetnictví

hodin
h
Ručně
hodin
h

Některé funkce jsou nevyčíslitelné

Notifikace
zaměstnanců
Správa
více poboček
Aktuální
realtime reporty
Dovolená
a volno

Kontakt


Chcete probrat vhodnost planujsmeny.cz pro Váš provoz nebo získat více informací? Neváhejte nás kontaktovat.

Jakým způsobem chcete kontaktovat?

Ozveme se vám zpět dle vašich preferencí do druhého pracovního dne v pracovní době mezi 9 - 17h.

Ceník


Plánovač je připraven v několika variantách tak, aby pokryl rozdílné potřeby různě velkých zákazníků. Po registraci automaticky získáváte systém ve variantě Silver na 7 dní zdarma abyste si mohli vše plně vyzkoušet.

Varianty plánovače


Začínáme od varianty Free, určené pro nejmenší společnosti, například čajovny a kavárny, které chtějí mít přehled o tom kdo zrovna pracuje, kdo má kdy volno a na který den mají sehnat záskok.

Varianta Bronze je určená pro menší společnosti. Pokud už se potýkáte s problémy s udržením přehledu o dovolených a časových možnostech brigádníků, chcete přestat ztrácet čas způsobený omyly při ručním papírovém plánování směn a potřebujete mít jistotu, že všichni zaměstnanci znají nejaktuálnější plán směn i po posledních změnách.

Plně enterprise varianty Silver a Private jsou obzvlášť vhodné, pokud máte několik poboček spravovaných lokálními supervisory. Potřebujete vždy vědět, na kterých pobočkách jsou Vaši zaměstnanci. Využijete dlouhodobou historii odpracovaných hodin a ušetříte čas automatickým výpočetem honorářů na základě evidovaných časů z píchaček. A hlavně jste trávili dlouhé hodiny plánováním směn starým způsobem.

Ve variantě Private si navíc zvolíte vlastní doménu (například www.nasesmeny.cz), máte možnost implementace specifických funkcí pro Vaši firmu a také možnost implementace algoritmu pro naplánování a obsazení směn podle Vašich požadavků. Můžete systém poskytnout pro všechny své pracoviště naprosto nezávisle (každé pracoviště svého admina, své pobočky, pozice i zaměstnance). Prostor na serveru je vyhrazen jen pro Vaši společnost, a tak můžete využít jeho plný výkon. Cena je domluvena podle Vašich požadavků na počet nezávislých pracovišť, zaměstnanců a požadované podpory.

Parametry a ceny

Cena se skládá ze statické částky za zvolenou variantu a částky vypočtené z počtu aktivních zaměstnanců.

Kontaktujte nás a získejte slevu při ročním předplatném

Parametry různých variant Free Bronze Silver Private
Cena měsíčně 0 Kč 300 Kč
+ 30 Kč / zam.
800 Kč
+ 40 Kč / zam.
4000 Kč
+ 50 Kč / zam.
Vše aktuální a vždy dostupné online ANO ANO ANO ANO
Automatické optimální obsazení směn ANO ANO ANO ANO
Okamžité napovídání při plánování směn ANO ANO ANO ANO
Možnost přihlášení pro všechny zaměstnance ANO ANO ANO ANO
Vždy nejnovější verze systému ANO ANO ANO ANO
Kompletní zabezpečení ANO ANO ANO ANO
Evidence docházky (Píchačky) ANO ANO ANO ANO
Mobilní aplikace pro Android i iOS ANO ANO ANO ANO
Angličtina a další jazyky (brzy) ANO ANO ANO ANO
Počet poboček Neomezeně Neomezeně Neomezeně Neomezeně
Možnost požádat o neobsazenou směnu - ANO ANO ANO
Skrytí rozpracovaného plánu směn - ANO ANO ANO
Výměna směny mezi zaměstnanci - ANO ANO ANO
Maximální počet aktivních zaměstnanců 10 40 80 Neomezeně
Historie směn 6 měsíců 1 rok Neomezeně Neomezeně
Žádosti a schvalování absencí - - ANO ANO
Automatické upozornění na změny ve směnách - - ANO ANO
Správa pracovních smluv - - ANO ANO
Fond pracovní doby - - ANO ANO
Auditní logování prováděných změn - - ANO ANO
Šablona směn - - ANO ANO
Tisk honorářového listu - - ANO ANO
Export do excelu - - ANO ANO
Zobrazení kontaktů na kolegy - - ANO ANO
Poznámky k pracovním dnům zaměstnance - - ANO ANO
Náklady na pobočkách - - ANO ANO
Pracovní pohotovosti - - ANO ANO
Vlastní doména - - - ANO
Evidování tržeb a dalšího - - - ANO
Propojení s Vaším systémem - - - ANO
Dlouhodobý plán směn - - - ANO
Zobrazení historie editací směn - - - ANO
Implementace plánovacího algoritmu na míru - - - ANO
Přizpůsobení systému Vašim potřebám - - - ANO
Možnost vyžádat vrácení zálohy databáze - - - ANO
Vyšší výkon systému - - - ANO
Optimalizace nákladů na základě objednávek - - - +40 Kč / zam.
Garance dostupnosti - 99,5% 99,9% 99,9%

Ceny jsou uvedeny při měsíčním předplatném a bez DPH.

Kontaktujte nás a získejte slevu při ročním předplatném.

Naši spokojení zákazníci

Agentura Bubnovi s.r.o.
Kameny.cz s. r. o.
Kultura Jablonec, p. o.
Infinit s.r.o.
Coffee and Books
Wellness hotel Národní dům Podbořany
Euphoria Shisha & Club
HENGEP spol. s r.o.
*******
SANABILIS, s.r.o.
Top Security
Levand s.r.o.
Czech entertainment agency, s.r.o.
Spolu doma
ÚAMK a.s.
Prague City Tourism
Mašlaň a Ripp, spol. s r.o.
Ramen Brno
Galeria Lumia, Feex Factory, s. r. o.
Vetcentrum Stodůlky
Klicperovo divadlo
*******

Naši spokojení zákazníci


Infinit s.r.o.

Infinit s.r.o.


Jednatelka společnosti - Zuzana Schwarz

Aplikace Plánuj směny nám do provozu přinesla obrovské zjednodušení. Požadavky na směny od zaměstnanců máme na jednom místě a navíc systém vygeneruje směny sám. Použili jsme i pro plánování ostatních aktivit zaměstnanců, na které se nám hlásí sami. Pro zaměstnance je pak obrovským přínosem možnost výměny směn přes mobilní aplikaci. To vše doplňuje funkce docházky, kterou jsme si nechali upravit na míru. Oceňuji možnost vývoje dle našich potřeb a přání.

Agentura Bubnovi s.r.o.

Agentura Bubnovi s.r.o.


Jednatelka společnosti - Ing. Marie Bubnová

Plánuj směny je úžasná aplikace. Intuitivní, rychlá a přehledná. A to jak mobilní aplikace, tak také systém pro adminy. Díky Plánuj směny šetří má agentura mnoho času i financí. Support celého týmu Plánuj směny je úžasný, rychlý a na přátelské bázi. Děkuji!

Prague City Tourism

Prague City Tourism, Praha


Ředitel sekce provozu objektů - Petr Slepička

Systém Planujsmeny.cz používáme pro plánování směn pracovníku v 5-ti informačních centrech Prague City Tourism téměř rok. Systém nám ulehčil a zkrátil dobu plánování. Všichni zaměstnanci na HPP i externisté, kterých je cca 60, zadají časové možnosti a systém automaticky dosazuje zaměstnance v závislosti na námi předem nadefinovaných podmínkách (priority na pozice a pobočky, maximální počet odpracovaných hodin aj.). Systém přehledně sleduje počet odpracovaných směn a hodin jednotlivých pracovníků za měsíc/za rok, počet odpracovaných směn o víkendu, počet naplánovaných směn i přehled dovolených. Velkou výhodou systému je, že systém je k dispozici on-line a je možné sledovat případné změny i na mobilech. Pro externisty využíváme on-line evidenci směn, ta má návaznost na Honorářové listy, které slouží jako podklady pro mzdy. Se systémem jsme velmi spokojeni a oceňujeme i rychlou a kvalitní podporu ze strany vývojářů.

Spolu doma

Spolu doma


Ředitelka - Jana Červánková

Jsme neziskovou organizací, poskytující terénní odlehčovací služby. Vzhledem k velkému nárůstu klientů a zaměstnanců jsme hledali program pro plánování služeb. Služby se velmi často mění, někdy i několikrát za den a je těžké je zajistit tak, aby se nikdy nepřekrývaly nebo naopak nechyběly. Vyzkoušeli jsme program Plánuj směny a již jsme u něj zůstali. Byť jsme specifičtí, tak se podařilo aplikaci nastavit tak, aby nám vyhovovala. Velmi nám usnadňuje denně práci. Důležité je ti to, že do aplikace mají přístup zaměstnanci a mohou si tak kdykoliv zkontrolovat své služby a zadávat volna. Bez tohoto programu si neumíme současnou naší práci představit. Skvělý je také individuální přístup směrem k nám. Děkujeme.

ÚAMK a.s.

ÚAMK a.s.


Manažer Call centra - Filip Varner

Díky systému Planujsmeny.cz se nám podstatně lépe daří plnit obsazenost směn v časech a dnech, kdy je to opravdu potřeba. To vede nejen k lepší efektivitě pracoviště, ale i k větší spokojenosti našich klientů.

Mašlaň a Ripp, spol. s r.o.

Mašlaň a Ripp, spol. s r.o.


Jaroslav Mašlaň

Před časem jsem hledal na webových stránkách systém na plánování směn, který by mi usnadnil práci. S pomocí systému PLÁNUJSMĚNY.CZ spravujeme několik provozoven. Na jednom místě máme kompletní přehled, který zaměstnanec kdy a kde pracuje. Vše se dá snadno zjistit do detailů i zpětně. Tyto podklady, včetně informací o odpracované době v noci, ve svátek nebo o víkendu, používáme pro tvorbu honorářů. Plánováním směn už trávíme pravidelně každý měsíc minimálně času. Navíc v případě potřeby úpravy aktuálního plánu směn, např. z důvodu nemoci, systém napovídá možnosti zástupu na směnách. Zaměstnanci vidí vždy aktuální plán směn online. Navíc mohou jednoduše žádat o absenci nebo volné směny. Se systémem jsme velmi spokojeni.

Ramen Brno

Ramen Brno


Majitel - Jan Miňha

S programem Plánuj směny jsme velmi spokojeni. Pomáhá nám efektivně plánovat provoz v našich dvou bistrech. Díky notifikacím v mobilní aplikaci jsme si jisti, že všichni naši zaměstnanci vědí kdy nastoupit na službu. Veškeré změny v rozpisu jsou okamžitě propsané. Zároveň si zaměstnanci na stejné úrovni kvalifikace mohou měnit služby mezi sebou a tím šetří čas osoby, která je zodpovědná za rozpis služeb.

Galeria Lumia, Feex Factory, s. r. o.

Galeria Lumia, Feex Factory, s. r. o.


Produkční - Petra Janoušová

Systém Plánuj směny je výborně vymyšlen. Šetří čas a vše je krásně přehledné. Honorářové listy na konci měsíce vytvořím na jedno kliknutí a předám paní účetní. Brigádníci si sami zvolí směny které jim vyhovují, v případě náhlé absence svou směnu jednoduše nabídnou ostatním v mobilní aplikaci. V té vidí i své odpracované hodiny a díky tomu mají jasno. Žádné zbytečné dohadování a nesrovnalosti. Technická podpora je velice profesionální a milá. Plánuj směny mohu všem vřele doporučit.

Vetcentrum Stodůlky

Vetcentrum Stodůlky, Praha


Provozní - Iva Zarevúcka

Na našem pracovišti směny tvoříme pro pět větších sekcí a každá sekce má několik podsekcí. Pro každou sekci, případně i podsekci jsou určití zaměstnanci a díky tomuto programu přesně vím, kde a kdo má být a kde být nemá, mi ho program nenabídne. Také mi hodně pomáhá, že při výběru zaměstnance na neobsazenou směnu nebo na záskok, přesně vidím, jestli nemá směnu v blízké době před nebo za tou určitou směnou, jestli už v tu dobu nemá nějakou rozepsanou směnu nebo zda nemá dovolenou, nemocenskou apod.

SANABILIS, s.r.o.

SANABILIS, s.r.o.


Jana Fedošová

Plánuj směny nám usnadnilo složité rozdělování směn v našich třech lékárnách, neboť někteří zaměstnanci působí ve více provozech. Zaměstnanci mají přehled o odpracovaných hodinách a mohou se flexibilně domlouvat s kolegy na případných výměnách směn mezi sebou v případě potřeby. Zapisují si předem své dovolené a požadované volné termíny. Je také velkým usnadněním při přípravě podkladů pro mzdovou účetní. Snadno se v systému orientujeme. Je přehledný. Úpravy, aktualizace, zápisy, exporty a tisky jsou rychlé a dostupné. Ušetří nám spoustu času za dobrou cenu. Vřele doporučujeme!

Coffee and Books

Coffee and Books


Manažer provozu kavárny - Jan Kulíšek

Aplikace nám šetří spoustu času při sestavování směn. Zároveň výborně slouží jako podklady pro mzdy na základě odpracovaných hodin. Vyzdvihl bych i operativní a rychlé řešení našich požadavků, potřeb a připomínek.

Prague City Tourism

Staroměstská radnice, Praha


Vedoucí oddělení - Antonín Baloun

Systém PlanujSmeny.cz výrazně ulehčil plánovací agendu v objektu Staroměstské radnice, kde pracuje více než sto zaměstnanců. Při plánování služeb jsme po zavedení systému uspořili čas v řádu dní, systém při automatickém plánování vykryje prakticky všechny směny, takže volné služby nezbydou v rozpisu žádné anebo je jich naprosté minimum. Pokud volné směny zbydou, zaměstnanci o ně žádají prostřednictvím systému velmi jednoduchým způsobem, což je funkce, kterou velmi oceňujeme. Velice kladně lze hodnotit velikou variabilitu systému, která ušije každému klientovi systém přímo na míru. Jeho užívání tak můžeme po všech stránkách doporučit.

Czech entertainment agency, s.r.o.

Czech entertainment agency, s.r.o.


Ředitel Muzea fantastických iluzí a Divadla kouzel - PhDr. Pavel Kožíšek

Plánuj směny = naprosto perfektní, intuitivní, vymazlené do detailů, kdy na konci měsíce pouze přepošlu účetní automaticky generované honorářové listy k proplacení. Za mě jednička a mohu jenom doporučit.

Klicperovo divadlo

Klicperovo divadlo, Hradec Králové


Martin Sedláček

Systém Plánujsměny.cz využíváme pro plánování směn uvaděčů a uvaděček, které tvoří především externí zaměstnanci - brigádníci. S ohledem na provoz divadla existuje velmi mnoho variant pro směny co se týče začátku, délky i potřeby pro personální obsazenost. Při dřívějším ručním způsobu proto zabralo rozplánování měsíce včetně sesbírání časových možností jednotlivých brigádníků i několik dní. S plánovačem směn jsme tuto práci schopni zvládnout v řádu desítek minut. Díky evidenci docházky se navíc rapidně zjednodušila příprava i kontrola podkladů pro účetnictví. Se systémem jsme díky jeho funkčnosti a spolehlivosti velmi spokojeni.

Kameny.cz s. r. o.

Kameny.cz s. r. o.


Manažerka marketingu a obchodu - Ing. Monika Malíková

Dlouho jsme hledani spolehlivý a cenově dostupný systém, který by zabezpečil spolupráci se sezonními zaměstnanci pro naši rodiinou firmu a Planujsmeny.cz je prostě nejlepší. Oceňujeme zejména možnost, že si brigádníci mohou sami vybírat směny, které vedoucí vypisuje. Statistiky jsou pěkně přehledné, takže příprava mzdy je vždy velmi rychlá. Technická podpora je velmi milá a spolehlivě obratem poradí. Doporučujeme.

Kultura Jablonec, p. o.

Kultura Jablonec, p. o.


Ředitel - Petr Vobořil

Náš tým má na starosti chod jabloneckých kin, areál Eurocentra, Dům národopisců Scheybalových, kostel sv. Anny a turistické infocentrum. Plánujeme směny pro zaměstnance i brigádníky. Dříve jsme používali pro plánování směn, evidenci zaměstnanců, podklady pro účetnictví atd. excelové tabulky. Se systémem Plánujsměny.cz je vše mnohem rychlejší, přehlednější a jednodušší. Jsme velmi spokojeni. Systém Plánujsměny.cz nám umožňuje věnovat se více kreativní práci, protože organizační věci, které jsme dříve řešili složitě a dlouho, zvládáme nyní snadno a rychle.

Levand s.r.o.

Levand s.r.o.


Marian Tóth

V našej reštaurácii vďaka zavedeniu moderného, inovatívneho a flexibilného riešenia pre plánovanie smien a vyhodnocovanie dochádzky zamestnancov prostredníctvom aplikácie PLÁNUJSMĚNY.CZ sa plánovanie stalo efektívne, rýchle, jednoduché, intuitívne a hlavne prehľadné. Každý zamestnanec má možnosť s aplikáciou PLÁNUJSMĚNY.CZ vo svojom telefóne skontrolovať naplánované pracovné smeny, ako aj dochádzku. Veľkou výhodou je, že plánovanie smien a kontrolu dochádzky môžem vykonávať v reálnom čase kdekoľvek a kedykoľvek prostredníctvom aplikácie alebo webového rozhrania.

Wellness hotel Národní dům Podbořany

Wellness hotel Národní dům Podbořany


Michael Galus

S firmou Plánuj směny.cz jsme velice spokojeni, jejich aplikace je velice kvalitní, velice nám pomohla. Zároveň oceňujeme jejich zákaznickou podporu. Vždy, když jsme potřebovali, věnovali se našemu problému a bez zbytečných průtahů vše vyřešili. Můžeme je tedy vřele doporučit.

Euphoria Shisha & Club

Euphoria Shisha & Club


CEO Euphoria Agency s.r.o. - Patrik Tokoš

Služba Planujsmeny.cz nám zásadne zjednodušila podnikanie. Ako nováčici vo svete podnikania sme už od začiatku čelili niekoľkým výzvam. Jednou z nich bolo práve správne nastavenie zmien a dynamiky práce. Skrátka hľadali sme systém, ktorý bude prakticky fungovať bez nás, alebo len s našim minimálnym zásahom. Systém Planujsmeny.cz naše očakávania absolútne splnil. Našich zamestnancov sme na systém naučili veľmi rýchlo a nakoľko sme kolektív mladých ľudí, mobilná aplikácia bola veľkým prínosom. Dovolíme si tvrdiť, že nám tento systém ušetrí desiatky hodín času ročne a čas je v dnešnej dobe zlato.

HENGEP spol. s r.o.

HENGEP spol. s r.o.


Provozní vedoucí - Markéta Bečičková

Se systémem jsme velice spokojeni! Vyzkoušeli jsme předtím několik jiných systémů, ale žádný nám příliš nevyhovoval. Velmi oceňujeme aplikaci, která na směny zaměstnance upozorňuje. Myslím, že poměr cena a kvalita je velmi dobrý.

*******

Chovtrans spol. s r.o.


Manažerka - Lucie Rozsívalová

Systém Planujsmeny.cz využíváme už druhý rok a určitě budeme pokračovat. Fungujeme pouze sezónně a tak jsme moc rádi, že máme možnost nastavení délky předplatného. Systém je jednoduchý, srozumitelný a šetří nám čas. Velkou výhodou pro zaměstnance je, že vidí počet svých směn a odpracovaných hodin. Využíváme možnost zapsání dovolených a časových možností. Abychom systém shrnuli, je uživatelsky přívětivý, intuitivní, přehledný a efektivní a systém Planujsmeny.cz budeme nadále využívat.

Top Security

Top Security


Manažer - Zdeněk Hrubý

Systém používáme v bronzové verzi téměř rok. Máme směnný nonstop provoz jako ostraha/požární hlídka/noční a víkendová recepce na soukromých kolejích pro studenty v Holešovicích. Plánujsměny nám umožňuje rychlé a pružné přidělování směn a jejich případné změny v prostředí, kde zaměstnáváme okolo deseti zaměstnanců, z nichž každý má trochu jiné požadavky na počty odpracovaných hodin a jejich rozvržení (denní, noční, příslužby apod.). Velkým bonusem je mobilní aplikace, která zajišťuje, že se naši lidé o případných změnách a novinkách dozvídají v reálném čase a vždy vědí, kdy mají přijít do práce. Zavedením plánujsměny nám de facto zmizely neobsazené směny, které předtím mohly vzniknout například nedorozuměním.

Hell Smoke BBQ s.r.o.

Hell Smoke BBQ s.r.o.


Manažer - Eduard Jakuba

Plánujsmeny.cz používáme, protože má jednoduché uživatelské rozhraní a přehlednou mobilní aplikaci. Zaměstnancům se zobrazují notifikace o nadcházejících směnách, takže se nestane, že by někdo zapomněl přijít do práce.

Speciální nabídka


Vzhledem k aktuální situaci jsme se rozhodli aktivně pomoci dobrovolníkům a českým podnikům.
Všem dobrovolníkům a neziskovým organizacím pomáhajícím s rozvozem potravin a pečujících o seniory, poskytneme náš systém zdarma pro usnadnění organizace a komunikace. Stačí nás kontaktovat.
Všem současným klientům z řad ubytovacích zařízení, i těm kteří se nově zaregistrují, poskytneme náš systém až do konce roku zdarma. Více infomací najdete níže.

Nabídka pro ubytovací zařízení


  • Pro aktivaci nabídky se jednoduše zaregistrujte nebo nás kontaktujte přes kontaktní formulář.
  • Platí pro všechny stávající ubytovací zařízení využívající náš systém.
  • Platí pro hotely a jiné nově zaregistrované ubytovací zařízení.
  • Licence je poskytnuta pro variantu Silver. Při překročení limitu zaměstnanců Silver varianty můžeme po domluvě nabídnout licenci k variantě Private.
  • Licence k systému poskytnutá zdarma vyprší 31.12.2020.

Nabídka pro pohostinství


  • Pro aktivaci nabídky se jednoduše zaregistrujte nebo nás kontaktujte přes kontaktní formulář
  • Platí pro všechny stávající podniky z oboru pohostinství využívající náš systém
  • Platí pro restaurace, bary, kavárny a jiné stravovací zařízení nově zaregistrované do konce dubna
  • Licence je poskytnuta pro variantu Silver. Při překročení limitu zaměstnanců Silver varianty můžeme po domluvě nabídnout licenci k variantě Private
  • Licence k systému poskytnutá zdarma vyprší 30.6.2020

Speciální nabídka - Sezónní práce


Jako každý rok před Vánoci nabíráte mnoho brigádníků pro zvládnutí Vánočního návalu? Vybíráte kolegu, který se celý prosinec bude starat jen o rozdělení práce brigádníkům, organizování směn a stresuplné organizování záskoků?
Nechte kolegu dělat svou práci a všechny starosti o brigádníky zanechte na planujsmeny.cz. Ušetří Vám mnoho starostí a až 90% času stráveného plánováním, organizací, záskoky, odměnami.

Do druhého dne


  • Druhý den už bude systém dělat práci za Vás
  • Naimportujeme Vaše zaměstnance
  • Připravíme systém pro Váš provoz

Bez ztraceného času


  • Systém automaticky rozdělí směny brigádníkům
  • Brigádníci si sami nastaví, které dny mohou pracovat
  • Brigádníci vidí neobsazené směny a snadno o ně požádají
  • Výplatu odměny podle zaevidované docházky už jen vytisknete a podepíšete

Bez dalších starostí


  • Systém automaticky notifikuje brigádníky o změně ve směnách
  • Usnadní Vám řešení záskoků
  • Umožní evidovat docházku bez instalace specializovaných zařízení
  • Přehledně spravujete více pracovišť
  • Umožní dvěma brigádníkům výměnu směny

Akce - za polovinu ceny


  • Nabízíme Vám nastavení systému do druhého dne
  • Zaškolení vedoucího zaměstnance
  • Podporu na telefonu pro jakékoliv dotazy
  • A hlavně 2 měsíce za cenu jednoho
  • Akce platí při registraci během Listopadu 2020
  • Při registraci použijte voucher kód "VANOCE" a my Vás kontaktujeme
  • Více informací na tel.: +420 731 856 888 a +420 724 182 719

Také se hodí


  • Realtime přehled kdo právě pracuje
  • Systém hlídá zákonné požadavky na pracovní dobu
  • Potřebné úpravy vyřídíte snadno i z mobilu

Hledáte i dočasného koordinátora brigádníků?


  • Potřebujete aby všichni Vaši zaměstnanci zůstali v provozu
  • Po domluvě Vám můžeme nabídnout i spolehlivého koordinátora brigádníků
  • V případě zájmu nám dejte vědět na adresu informace@planujsmeny.cz

Workshop - MOZEK vs ALGORITMUS


PŘIJĎTE SI VYZKOUŠET NÁROČNOU PRÁCI TEAMLEADERA (MANAŽERA, PROVOZNÍHO, VRCHNÍ SESTRY, MISTRA..) A BÝT LEPŠÍ NEŽ ALGORITMUS PŘI PLÁNOVÁNÍ SMĚN.
Naplánování směn je samo o sobě komplikovaný úkol a navíc s řadou zákonných požadavků a rizikem nespokojených zaměstnanců. Proto ho obyčejně řeší vedoucí pracovníci (manažeři, provozní, vrchní sestry, mistři..). Pro 50 nepravidelně pracujících zaměstnanců ruční plánování směn v průměru zabere 5 pracovních dní každý měsíc. Kvůli ne-automatizaci tito seniorní zaměstnanci ztrácejí 60 dní za rok, kdy se mohli věnovat svým podřízeným a dalšímu zlepšování svého provozu. Čemu byste se tyto 3 měsíce v práci věnovali Vy?
Přednášející: Miroslav Nedvěd – CTO
Workshop se koná 23.10., čas workshopu 12:00 - 13:00
Registrace zde

Materiály k workshopu


Máte další otázky?


  • Jsme pro Vás online ihned po workshopu na videohovoru, 13:00-14:00
  • Připojit se můžete zde přes Váš prohlížeč
  • Rádi zodpovíme všechny Vaše další otázky a vhodnost plánovače pro Váš provoz
  • Odkaz na VIDEOHOVOR už je neplatný

Kontakty


  • Pokud nyní nemáte čas, můžete nám zanechat vzkaz a my se s Vámi spojíme
  • Technické dotazy - Klára Řežábková klara.rezabkova@planujsmeny.cz +420 724 182 719
  • Možnosti spolupráce - Beata Matulová beata.matulova@planujsmeny.cz +420 731 856 888
  • Během videohovoru se nám pravděpodobně nedovoláte na telefon, ale zavoláme Vám zpět hned jak to půjde

Kontaktní formulář


Potřebujete získat více informací nebo poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

Jakým způsobem chcete kontaktovat?

Ozveme se vám zpět dle vašich preferencí do druhého pracovního dne v pracovní době mezi 9 - 17h.