Automaticky skrýt zprávy

Ukázka systému.

Nebojte se cokoliv změnit a vyzkoušet. Toto je automaticky generovaná ukázka systému. Další obnovení - 08:00.

Evidence docházky

Detail

Nejbližší směny:

Detail
Dnes
Zítra
Pozítří
Nejbližší další směna:
So 26.10. Manažer

Další informace

Detail
Žádosti o volné směny
Další informace:
Aktuálně zaměstnanci můžou editovat své časové možnosti od Po 28.10.
Út 5.11. - termín pro vyplnění časových možností na období do Čt 21.11.

Nástěnka

Detail

Vítejte, toto je místo pro vlastní upozornění

Do kterého můžete napsat libovolný text a zvolit odkdy a komu se má zobrazit.

Naplánované směny během týdne

Detail

Aktuálně na směně

Detail
Bez naplánované směny:
Hopsal Tomáš Aktivní od 04:15

Novinky

Detail
12.10.2019- Zobrazení posledního přihlášení zaměstnanců
Přidali jsme ikonky , pro přehled o využití systému zaměstnanci. Například abyste věděli, že se nový zaměstnanec již úspěšně přihlásil do aplikace.
Menu Nastavení / Zaměstnanci.
29.9.2019- Vylepšené napovídání při Plánování směn
Upravili jsme Plánování směn, tak aby při volbě zaměstnance ukazoval upozorňující ikonky i s popisem. Takže Vás plánovač upozorní na více informací (maximum hodin, krátký odpočinek, deaktivovaný uživatel..) a přitom je vše ještě přehlednější.
Menu Plánování / Plánování směn.
29.9.2019- Rychlejší načtení Plánování směn
Zoptimalizovali jsme rychlost načítání samotného Plánování směn. Nyní je to zhruba 3x rychlejší i se všemi probíhajícími kontrolami.
Menu Plánování / Plánování směn.
21.9.2019- Rychlé úpravy v Plánu směn
Při řešení záskoků a úprav ve směnách v průběhu měsíce, můžete nyní využít sekci "Rychlé úpravy", která naběhne v okamžiku a přitom stále napovídá a přepočítává všechny naplánované hodiny.
Menu Plánování / Rychlé úpravy.
8.9.2019- Další vlastnost algoritmu pro automatické naplánování směn
Při využití automatického obsazení směn algoritmem, algoritmus nepřidělí směny zaměstnancům, kteří mají na danou pracovní Pozici prioritu "Náhradník". Zaměstnance s prioritou Náhradník ovšem stále můžete na danou směnu přidělit ručně. Díky tomu máte další možnost jak ovládat automatizaci systému.
Menu Plánování / Pozicové.
8.9.2019- Úprava žádostí o absence
U odeslaných žádostí o absence můžete změnit délku i typ absence. To Vám usnadní práci při úpravách v průběhu měsíce.
Menu Časové možnosti / Schvalování absencí.
1.9.2019- Zobrazení historie editací směn
Nyní v systému můžete jednoduše dohledat historii všech editací jednotlivých směn. Takže uvidíte kdo ze správců směny vytvořil, kdo a jak směny editoval i kdo směny případně smazal.
Menu Statistiky / Změny ve směnách.
19.8.2019- Snadnější vyplnění nových zaměstnanců
Při zadávání nových zaměstnanců nyní můžete rozkopírovat opakující se hodnoty, jako například typ úvazku a počet hodin k odpracování nebo priority na pobočky.
Menu Nastavení / Zaměstnanci.
18.8.2019- Zobrazení seznamu zaměstnancových směn naplánovaných v době schvalované absence
Při schvalování absencí, se Vám zobrazí seznam směn, na kterých měl zaměstnanec v době své absence pracovat.
18.8.2019- Automatické zrušení směn v době absence
Při schvalování absence můžete nechat systém automaticky odebrat zaměstnance z naplánovaných směn v době schvalované absence.
Defaultní nastavení můžete uložit v menu Nastavení / Společnost.
17.8.2019- Úprava oprávnění Správce brigádníků
Zaměstnanec s rolí Správce brigádníků nyní nemůže editovat Časové možnosti po termínu povolené editace pro běžné zaměstnance.
28.7.2019- Kustomizace nastavení odečtené délky pauzy
Nyní si pro svou společnost můžete sami zvolit, jestli se má doba pauzy ze směny automaticky odečítat i kolik minut se má odečíst z jak dlouhých směn.
Menu Nastavení / Společnost.
28.7.2019- Automatické notifikace na změny ve směnách
Systém nyní automaticky upozorňuje zaměstnance na změny v jejich směnách, každou noc systém překontroluje jednotlivé úpravy v Plánu směn. Systém dále upozorňuje odpovídající nadřízené na nové žádosti o absence a zaměstnance o jejím schválení.
Nové notifikace jsou zobrazeny na stránce vpravo nahoře i s prokliknutím na detail.
21.7.2019- Rychlé vyplnění priorit na pozice
Při úpravě priorit na pozice nebo při přidávání nového zaměstnance. Můžete jednoduše zkopírovat priority na pozice od jiného kolegy.
Menu Nastavení / Priority na pozice
21.7.2019- Více možností formátování dat ve statistikách
Ve všech statistikách si nyní jednoduše můžete změnit v jakém formátu se data zobrazí. Díky tomu si například můžete vykopírovat data do Excelu a bez dalších úprav používat rovnice.
19.7.2019- Noční režim systému
Na základě Vašich požadavků, jsme přidali variantu vhodnou pro práci v noci. Klikem na ikonku měsíce vpravo nahoře, můžete ulevit svému zraku a přepnout systém do tmavého režimu.
19.7.2019- Rychlejší a optimalizované tabulky
Upgradovali jsme všechny tabulky, nyní se načítají rychleji a pohyb v nich je ještě přehlednější.
8.7.2019- Automatické doplnění započtené odpracované doby k absencím
Při schvalování absencí systém automaticky doplní dobu započtenou jako odpracovanou.
Spustíte v menu Nastavení / Společnost
6.7.2019- Filtrace zaměstnanců podle typu úvazku
Ve statistikách nyní můžete zobrazit data jen pro zaměstnance s vybraným typem úvazku.
5.7.2019- Automatická docházka u navazující směny
Pokud má zaměstnanec dvě směny ihned po sobě, nemusí si odpíchnout a znovu se přihlašovat. Systém automaticky zaeviduje druhou směnu k té první.
Spustíte v menu Nastavení / Evidence docházky
30.6.2019- Stornování žádostí o absence
Můžete stornovat žádost o absenci. Taková žádost zůstane v historii, ale nebude se nijak zobrazovat v přehledu absencí.
29.6.2019- Přístup zaměstnanců k přehledu nepřítomností
Nyní máte možnost povolit zaměstnancům přístup k přehledu nepřítomností kolegů. Aby při plánování své dovolené měli představu, jaký termín mohou zvolit.
Nastavení / Společnost
24.6.2019- Vzdálený přístup konzultanta
Když budete potřebovat poradit s nastavením nebo optimálním naplánováním směn, můžete umožnit vzdálený přístup našeho konzultanta do svého účtu.
Přístup umožníte na omezenou dobu v okénku vlevo dole v nastavení svého účtu.
23.6.2019- Nová uživatelská role
Správce brigádníků, nová uživatelská role která má velice podobné oprávnění jako Admin. Největším rozdílem je, že Správce brigádníků nemůže editovat směny zaměstnanců pracujících na HPP.
Více v menu Nastavení / Oprávnění
15.6.2019- Poznámky u směn zaměstnanců
V plánu směn každého zaměstnance je možné zadat poznámku pro konkrétní datum.
Menu Plán Směn / Mé Směny
8.6.2019- Více informací v denním přehledu absencí
V přehledu absencí se nyní zobrazují i zamítnuté žádosti o absence a zároveň je možné snadno skrýt všechny zaměstnance, kteří v daný měsíc nemají žádnou absenci.
Menu Statistiky / Nepřítomnosti - přehled
18.5.2019- Okamžité schválení žádosti o absenci
Pokud žádost o absenci zadává manažer nebo supervisor, je možné tuto žádost ihned s vytvořením uložit jako schválenou.
12.5.2019- Zobrazení kontaktů na kolegy
I běžní zaměstnanci nyní v systému mají možnost najít kontakty na kolegy.
Nastavení jaké informace zobrazit provedete v Nastavení / Společnost.
Kontaktní informace jsou zobrazeny v menu Kontakt / Kolegové.
28.4.2019- Funkce zresetování připravovaného plánu směn
Při plánování směn na následující měsíc nyní můžete jedním klikem promazat přiřazení zaměstnanců ze všech směn. Díky tomu můžete například spustit znovu automatické doplnění směn s jinými parametry.
Plánování / Pozicové, tlačítko "Resetovat obsazení směn" nad plánem směn.
Funkce je dostupná jen při editaci nadcházejících měsíců, aby se předešlo nechtěnému promazání aktuálních směn.
27.4.2019- Skrytí rozpracovaného plánu směn
Můžete využít funkci skrytí rozpracovaného plánu směn, tak aby k němu zaměstnanci neměli přístup. Plán zveřejníte až ve chvíli kdy je kompletní.
Nastavení / Společnost
27.4.2019- Zvýraznění víkendů a svátků v honorářových listech
Při tisku honorářových listů jsou nyní řádky odpovídající víkendům i svátkům podbarvené, aby byl seznam ještě přehlednější.
24.4.2019- Denní přehled absencí všech zaměstnanců
Ve statistikách nyní najdete denní přehled nepřítomností všech zaměstnanců, který Vám usnadní například schvalování dovolených.
Menu Statistiky / Nepřítomnosti - přehled
24.4.2019- Nový vzhled Úvodní stránky po přihlášení
Připravili jsme nový, přehlednější vzhled úvodní stránky po přihlášení. Výrazněji se zobrazují nejbližší směny a žádosti o volné směny. Navíc manažer ihned vidí přehled naplánovaných směn.
21.4.2019- Zadávání absencí samotnými zaměstnanci
Zaměstnanci si nyní v Časových možnostech mohou sami zadat absenci (dovolenou, nemoc,...) a jejich nadřízený už jen tuto absenci potvrdí.
Původní režim, kdy absence zadává jen nadřízený, můžete znovu aktivovat v menu Nastavení / Společnost.
1.4.2019- Možnost konfigurace zobrazení zaměstnanců Aktuálně na směně
V menu Nastavení / Společnost můžete upravit pořadí a časový rozsah, ve kterém se budou zobrazovat zaměstnanci Aktuálně na směně.
27.3.2019- Usnadnění editace dovolených a časových možností
Zjednodušili jsme zadávání dovolených a časových možností. Nyní se načítají data vždy jen pro jeden měsíc a při změně zaměstnance zůstane zobrazený poslední zvolený měsíc.
Časové možnosti / Dovolené a Časové možnosti.
1.3.2019- Nová mobilní aplikace
Připravili jsme mobilní aplikaci doplňující celý systém.
Zobrazí směny i offline, upozorní na blížící se začátek směny a usnadní Vám použití systému z terénu.
Aplikace je dostupná pro Android i iOS.
24.2.2019- Nová Úvodní stránka a upravené Obchodní podmínky
Připravili jsme pro Vás novou Úvodní stránku.
A protože stále rosteme, změnili jsme právní formu společnosti, ale nemusíte se bát změn, majitel zůstává stále stejný. Jen jsme museli upravit Obchodní podmínky kvůli "úřední" změně Provozovatele - odstavec 1.1.1 „Provozovatel“.
15.2.2019- Statistika vývoje počtu směn během měsíce
Statistika zobrazující přehled naplánovaných směn a hodin k odpracování na jednotlivých pobočkách a pozicích, pro každý den v průběhu měsíce.
Statistiky / Naplánováno na pozicích.
2.2.2019- Rozšířené šifrování databází
Naimplementovali jsme další pokročilé zabezpečení dat uložených v databázích.
16.12.2018- Další konfigurace Honorářového listu
Před tiskem Honorářového listu můžete upravit různé texty, jako například nadpisy. A spolu s dalším nastavením si použitou konfiguraci můžete uložit pro příští použití.
V menu Plán směn / Mé směny v okénku "Honorářový list DPP / DPČ"
13.12.2018- Možnost ignorovat HPP při automatickém obsazení směn
V konfiguraci plánovače směn můžete zvolit, jestli se při automatickém obsazení směn mají obsazovat i HPP zaměstnanci, nebo jen brigádníci.
V menu Plánování / Pozicové v okénku "Konfigurace plánovače"
8.12.2018- Úprava zobrazení informačních zpráv
Všechny informační zprávy při ukládání změn se nyní zobrazují v pravém horním rohu obrazovky.
2.12.2018- Zobrazení plánu směn všech Poboček v jedné tabulce
Při zobrazení a tisku plánu směn můžete směny pro všechny pobočky dohromady zobrazit v jedné tabulce.
Zobrazení upravíte v menu Nastavení / Společnost
19.11.2018- Nové obchodní podmínky
Nic se nemění, jen podle legislativy musíme mít popsaná a přijatá vzájemná práva a povinnosti Uživatele a Provozovatele pramenící z užívání Aplikace. Kompletní podmínky si prosím přečtěte zde - Obchodní podmínky
Nastavení / Společnost
12.11.2018- 14. denní template směn
Vyplňte template dvoutýdenního plánu směn a všechny další měsíce naplánujete jen na několik kliknutí. Template pokryje nejen plán pravidelných směn bez zaměstnanců, ale i všechny 1. a 2. týdenní pravidelné rotace zaměstnanců, jako například krátký-dlouhý týden.
Plánování / Template směn
3.11.2018- Statistiky evidované docházky
Statistiky vypočtené podle zaznamenaných časů příchodů, přestávek a odchodů z evidence docházky.
Statistiky / Evidovaná docházka a Evidovaná docházka - roční.
28.10.2018- Export odpracovaných hodin do excelu
Systém umožňuje vyexportovat počet odpracovaných hodin a honorářový list do excelu. Výsledný export obsahuje vzorce pro automatické přepočtení hodnot při další ruční editaci.
Plán směn / Mé směny v okně "Zobrazení verze pro tisk" a "Honorářový list DPP / DPČ".
10.10.2018- Nástěnka na úvodní stránce
Můžete zadat vlastní upozornění které se zobrazují hned po přihlášení. Upozornění je možné i omezit jen na vybrané pobočky nebo pozice.
Nastavení / Nástěnka
28.9.2018- Rychlé zobrazení aktuálně pracujících kolegů pro všechny i bez píchaček
Na úvodní stránce je nyní přehled právě probíhajících naplánovaných směn zobrazen všem zaměstnancům.
Detailní časy příchodů a odchodů se zobrazují Adminům/Supervisorum/Všem podle nastavení v evidenci docházky.
17.8.2018- Průvodce pro počáteční nastavení
Průvodce pomůže nově zaregistrovaným uživatelům s počátečním nastavením systému, tak aby jednoduše získali maximální podporu pro jejich provoz.
17.8.2018- Zjednodušené menu na mobilních zařízeních
Všechny položky menu s podkategoriemi se nyní otevírají jedním "kliknutím", namísto původního dvojkliku.
22.7.2018- Tolerance malého zpoždění při zaokrouhlování časů u docházky
Při zaokrouhlování evidovaných časů z docházky je možné nastavit toleranci malých zpoždění a nekrátit hned zaměstnanci směnu např. o dlouhých 14 minut při minutovém zpoždění.
Toleranci nastavíte v Nastavení / Evidence docházky
26.6.2018- Tisk honorářového listu
Honorářový list s vypočtenou mzdou na základě odpracovaných hodin a hodinové sazby, který stačí už jen vytisknout a podepsat.
Tisk listu - Plán směn / Mé směny
Nastavení mzdy - Správa účtu zaměstnanců z menu Nastavení / Zaměstnanci
26.6.2018- Informace o paralelní editaci směn ve stejnou chvíli
Systém Vás informuje, pokud začnete editovat plán směn ve chvíli, kdy už je plán editován některým z Vašich kolegů.
16.6.2018- Možnost deaktivace zaměstnanců
Zaměstnance, kteří už u Vás nepracují můžete nyní deaktivovat, nebo smazat úplně. Deaktivovaní pak například nebudou dále na výběr při plánování směn.
Funkce jsou dostupné ve Správě účtu zaměstnanců z menu Nastavení / Zaměstnanci
27.5.2018- Možnost konfigurace oprávnění Supervisorů
Supervisorům můžete zvolit kolik dní zpětně mohou editovat směny na svých pobočkách a časové možnosti spravovaných zaměstnanců.
Menu Nastavení / Oprávnění
27.5.2018- Další způsob kontroly použitého zařízení při evidenci docházky
Evidence docházky byla vázána na kontrolu konkrétního prohlížeče, nyní můžete namísto internetového prohlížeče kontrolovat i IP adresu použitého počítače.
Menu Nastavení / Evidence docházky
20.5.2018- Souhlas s ochranou osobních údajů - GDPR
Na ochranu osobních údajů myslíme již od začátku vývoje systému. Tyto zásady splňujeme po celou dobu. Nyní ale podle nařízení EU potřebujeme souhlas i od Vás, protože do systému zadáváte osobní údaje o Vašich zaměstnancích.
20.5.2018- Snadná objednávka rozšířené varianty systému
Přibylo menu Nastavení / Společnost kde můžete editovat všeobecné informace o Vaší společnosti a najdete zde i přehled o rozšířených variantách systému.
3.5.2018- Tisk komentářů z evidované docházky
Při tisku odpracovaných směn v menu Plán směn / Mé směny můžete k evidovaným časům příchodů a odchodů vytisknout také zadané komentáře.
28.4.2018- Zaokrouhlování času příchodů a odchodů z Píchaček
U zaznamenaných časů příchodů a odchodů z píchaček, nyní můžete využít funkci zaokrouhlování na 3/6/15 minut, tak aby v účetnictví vycházela celá čísla. Menu Nastavení / Evidence docházky.
28.4.2018- Možnost skrýt plovoucí okno v Plánování
V okénku Konfigurace Plánovače v menu Plánování můžete zaškrtnout, aby plovoucí okno s počty přidělených směn zůstávalo při načtení stránky zabalené.
15.4.2018- Rozeslání informací o změněných směnách
Systém rozezná všechny upravené směny ve zvoleném období a tak můžete jednoduše odeslat všem ovlivněným zaměstnancům mail s informacemi o jejich změněných směnách. Menu Plánování / Rozeslání směn
30.3.2018- Odečtení několika pauz při delších směnách
Systém kontroluje, jestli směna není několikrát delší než limit pro odečtení pauzy. Pokud ano, odečte se několikrát i pauza.
25.3.2018- Možnost zvolit skupinu zaměstnanců při tisku odpracovaných směn
K původním možnostem "Všichni" a "Aktuální zaměstnanec" přibyla při tisku v menu Plán směn / Mé směny možnost zvolit skupinu zaměstnanců podle smlouvy, pobočky a nebo ručně.
18.3.2018 - Evidence docházky ("píchačky")
V systému je možné aktivovat online evidenci docházky s možností povolit jen vybrané počítače nebo vynutit zadávání komentářů při pozdních příchodech.
Více v menu Nastavení / Evidence docházky.
18.3.2018- Úprava menu
Veškeré nastavení a konfigurace jsou přeskupeny do menu Nastavení.
17.2.2018- Správa účtu
Zaměstnanci si můžou editovat své osobní informace a změnit heslo přes tlačítko "Správa účtu" v pravém horním rohu obrazovky.
Správci se ke Správě účtu zaměstnanců dostanou přes menu Zaměstnanci / Zaměstnanci, poté mohou navíc například uzamknout účet.
15.1.2018- Další užitečné statistiky
Statistika odpracovaných hodin za rok a přehled odpracovaných svátků v roce.
10.1.2018- Žádosti o neobsazené směny
V menu Volné směny / Volné směny mohou zaměstnanci požádat o neobsazené směny na pozicích a pobočkách, kde mohou pracovat.
V menu Volné směny / Seznam žádostí je přehled všech volných směn a žádostí o tyto směny. Můžete zvolit, kterému z uživatelů směnu přidělit.
1.1.2018- Rozšířené oprávnění pro Supervisory a Účetní
V menu Zaměstnanci / Oprávnění je možné zvolit další Administrátory systému, Supervisory a Účetní.
17.12.2017- Rozeslání mailů s rozpisem směn
V menu Plánování / Rozeslání směn nyní můžete hromadně rozeslat rozpis směn všem zaměstnancům. Nebo jen těm vybraným, kterým potřebujete.
17.12.2017- Možnost filtrace nepřítomností ve statistikách
Ve statistikách Nepřítomností je možné zobrazit jen vybrané typy absencí, přibyl celkový součet absencí pro uživatele a byly doplněny některé typy absencí.
12.12.2017- Odečtení pauzy z délky směny
Ve statistikách a v přehledu směn pro konkrétního uživatele se nyní automaticky odečítá 30 min pauza ze směn delších než 6 hodin. Odečtení pauzy je možné upravit i úplně vypnout.
3.12.2017- Omezení zaměstnanců editovat své časové možnosti zpětně
V menu Časové možnosti je nyní možné nastavit datum, do kdy zaměstnanci nesmí měnit své časové možnosti (např. celý tento měsíc) a nastavit termín, do kdy musí vyplnit své časové možnosti pro další období.
3.12.2017- Skrytí přehledu časových možností pro zaměstnance
Přehled časových možností zaměstnanců je nyní dostupný jen správcům. Zaměstnanci už nemají přístup k informacím o časových možnostech ostatních zaměstnanců.
26.11.2017- Rychlý přehled směn konkrétního zaměstnance vhodný i pro účetnictví
Tlačítkem přímo z úvodní stránky nebo přes menu Plán směn / Mé směny je dostupný přehled směn pro konkrétního zaměstnance.
Pro účetnictví je zde navíc i seznam absencí pro každý den v měsíci a verze pro tisk.
23.11.2017- Tisk plánu směn
V menu Plán směn / Denní pozicový je nově zobrazen organizovanější přehled plánu směn. A hlavně přibyla možnost zobrazení optimalizovaného pro tisk, které si navíc můžete přizpůsobit a otevřít ze stejné stránky v záložce "Zobrazení verze pro tisk".
23.11.2017- Textový přehled časových možností
V menu Časové možnosti / Přehled textový je nyní textový přehled časových možností všech zaměstnanců.
17.11.2017- Nový plánovač směn
V menu Plánování / Pozicové je přístupný nový organizovanější způsob plánování směn.
17.11.2017- Více poboček
Nyní je možné zaměstnance i pozice rozdělit do poboček (prozoven/pracovišť/skupin) a snadno tak udržovat směny přehledněji.
28.10.2017- Zvýraznění státních svátků
V systému jsou nyní zvýrazněny víkendy a státní svátky.
26.10.2017- Optimalizace Plánovače směn
Práce v menu Plánování je nyní mnohem svižnější. Změny velmi ocení hlavně společnosti s velkým počtem směn v měsíci.
26.10.2017- Zobrazení časových možností přímo při výběru zaměstnance
V menu Plánování se při výběru zaměstnance zobrazují jeho konkrétní časové možnosti pro daný den.
1.10.2017- Vlastní konfigurace plánovače směn
V menu Plánování je možné zvolit délku minimální pauzy mezi směnami a také jestli má algoritmus prioritně obsadit směny zaměstnanci s HPP. Zároveň se nyní do odpracovaného počtu hodin počítá i čas zadaný u nepřítomností.
24.9.2017- Kompletní zabezpečení Vašich dat
Celý systém byl nastaven na používání šifrované komunikace protokolem HTTPS. Nyní budou Vaše data v bezpečí i při přístupu z veřejných Wifi sítí.
12.9.2017- Filtrace podle pozic při Plánování směn
Pro zjednodušení práce a větší přehlednost při plánování byla přidána funkce filtrace zobrazených pozic v menu Plánování.
11.9.2017- Vylepšené tabulky
Při pohybu ve velkých tabulkách je nyní stále vidět hlavička a levý sloupec. Vždy uvidíte např. kterého uživatele nebo které datum právě upravujete.
31.8.2017- Mazání pozic
Přibyla možnost smazat nepoužité pozice. Pozice na kterých jsou naplánovány směny musí v systému zůstat, aby jste mohli sledovat kompletní historii a statistiky.
25.8.2017- Snadný kontakt
Pokud potřebujete s něčím poradit nebo máte nějakou otázku, můžete nám jednoduše dát vědět v sekci Napište nám. Rádi odpovíme.
18.8.2017- Vyplněná ukázka systému
Před přihlášením je nyní možné prohlédnout a hlavně vyzkoušet funkce vyplněného systému v automaticky generované ukázce.
2.8.2017- Symboly přímo v roletce pro výběr zaměstnance při Plánování
Symboly upozorňují, že při výběru zaměstnance na danou směnu, tento zaměstnanec nebude mít potřebnou pauzu mezi směnami. Nebo, že při výběru zaměstnance bude překročen jeho maximální možný počet odpracovaných hodin.
16.7.2017- Zobrazení MIN a MAX počtu hodin k odpracování při Plánování
Uvidíte zvýrazněné zaměstnance, kteří už překračují daný maximální počet hodin na měsíc. Stejně tak i ty, kteří ještě nemají požadovaný minimální počet. Počet hodin k odpracování pro každého zaměstnance se nastavuje v menu Uživatelé.
9.7.2017- Upozornění na neuložené změny
Pokud zapomenete uložit změny, nebo se ukliknete při Plánování směn a vyplňování Časových možností. Systém Vás upozorní, abyste o neuložené úpravy nepřišli.
7.7.2017- Zvýraznění a filtrace v Denním plánu směn
Funkce filtrace zobrazených pozic a zvýraznění vybraného uživatele přidána do denního plánu směn.
2.7.2017- Zadávání dovolených
V menu Časové možnosti je nově možné zadat zaměstnancům nepřítomnost (dovolená, nemoc, jiné).
2.7.2017- Úprava výpočtu odpracovaných víkendů
Ve statistice jsou nyní všechny směny (i jejich části) od soboty 00:00 do neděle 24:00.
18.6.2017- Zpřehlednění časových možnosti
V časových možnostech se zobrazuje "celý den" a "-" pro zvýraznění časových možností s vyplněným konkrétním časem.
4.6.2017- Zvýraznění aktuálních dat
Data (směny, časové možností,..) pro starší dny v měsíci zůstávají skryté, tak aby byl po načtení hned vidět aktuální den.
2.6.2017- Přidána krátká nápověda
Byla přidána krátká nápověda, pro usnadnění práce nových uživatelů.
28.5.2017- Nová verze systému
Systém zveřejněn po kompletní rekonstrukci původního řešení z roku 2013.
x