Automaticky skrýt zprávy

Ukázka systému.

Nebojte se cokoliv změnit a vyzkoušet. Toto je automaticky generovaná ukázka systému. Další obnovení - 00:00.

Evidence docházky

Detail

Lucka Nová

Detail
Nejbližší směny:
DNES Po 25.3. 11:00 - 00:00 Manažer
Pá 29.3. 11:00 - 00:00 Manažer
Další informace:
Aktuálně zaměstnanci můžou editovat své časové možnosti od Ne 31.3.
Po 8.4. - termín pro vyplnění časových možností na období do St 24.4.
Počet nevyřízených žádostí o volné směny:
Březen - 0
Duben - 0

Nástěnka

Detail

Vítejte, toto je místo pro vlastní upozornění

Do kterého můžete napsat libovolný text a zvolit odkdy a komu se má zobrazit.

Aktuálně na směně

Detail
Olomouc:
11:00 - 22:00 Pokladna | Bobr Radim Aktivní od 10:45
11:00 - 22:15 Bar | Horáčová Petra Aktivní od 11:00
11:00 - 00:00 Manažer | Nová Lucka Příchod neevidovaný
11:00 - 00:00 Supervisor | Borová Ivana Příchod neevidovaný
11:30 - 00:00 Projekce | Jarolím Karel Příchod neevidovaný
15:00 - 22:30 Floor | Sabová Káťa Aktivní od 15:00
19:00 - 00:00 Floor | Pecaninová Danča Příchod neevidovaný
19:00 - 07:00 Ostraha | Spěváček Radim Příchod neevidovaný
Bez naplánované směny:
Hopsal Tomáš Aktivní od 20:15

Novinky

Detail
1.3.2019- Nová mobilní aplikace
Připravili jsme mobilní aplikaci doplňující celý systém.
Zobrazí směny i offline, upozorní na blížící se začátek směny a usnadní Vám použití systému z terénu.
Aplikace je dostupná pro Android i iOS.
24.2.2019- Nová Úvodní stránka a upravené Obchodní podmínky
Připravili jsme pro Vás novou Úvodní stránku.
A protože stále rosteme, změnili jsme právní formu společnosti, ale nemusíte se bát změn, majitel zůstává stále stejný. Jen jsme museli upravit Obchodní podmínky kvůli "úřední" změně Provozovatele - odstavec 1.1.1 „Provozovatel“.
15.2.2019- Statistika vývoje počtu směn během měsíce
Statistika zobrazující přehled naplánovaných směn a hodin k odpracování na jednotlivých pobočkách a pozicích, pro každý den v průběhu měsíce.
Statistiky / Naplánováno na pozicích.
2.2.2019- Rozšířené šifrování databází
Naimplementovali jsme další pokročilé zabezpečení dat uložených v databázích.
16.12.2018- Další konfigurace Honorářového listu
Před tiskem Honorářového listu můžete upravit různé texty, jako například nadpisy. A spolu s dalším nastavením si použitou konfiguraci můžete uložit pro příští použití.
V menu Plán směn / Mé směny v okénku "Honorářový list DPP / DPČ"
13.12.2018- Možnost ignorovat HPP při automatickém obsazení směn
V konfiguraci plánovače směn můžete zvolit, jestli se při automatickém obsazení směn mají obsazovat i HPP zaměstnanci, nebo jen brigádníci.
V menu Plánování / Pozicové v okénku "Konfigurace plánovače"
8.12.2018- Úprava zobrazení informačních zpráv
Všechny informační zprávy při ukládání změn se nyní zobrazují v pravém horním rohu obrazovky.
2.12.2018- Zobrazení plánu směn všech Poboček v jedné tabulce
Při zobrazení a tisku plánu směn můžete směny pro všechny pobočky dohromady zobrazit v jedné tabulce.
Zobrazení upravíte v menu Nastavení / Společnost
19.11.2018- Nové obchodní podmínky
Nic se nemění, jen podle legislativy musíme mít popsaná a přijatá vzájemná práva a povinnosti Uživatele a Provozovatele pramenící z užívání Aplikace. Kompletní podmínky si prosím přečtěte zde - Obchodní podmínky
Nastavení / Společnost
12.11.2018- 14. denní template směn
Vyplňte template dvoutýdenního plánu směn a všechny další měsíce naplánujete jen na několik kliknutí. Template pokryje nejen plán pravidelných směn bez zaměstnanců, ale i všechny 1. a 2. týdenní pravidelné rotace zaměstnanců, jako například krátký-dlouhý týden.
Plánování / Template směn
3.11.2018- Statistiky evidované docházky
Statistiky vypočtené podle zaznamenaných časů příchodů, přestávek a odchodů z evidence docházky.
Statistiky / Evidovaná docházka a Evidovaná docházka - roční.
28.10.2018- Export odpracovaných hodin do excelu
Systém umožňuje vyexportovat počet odpracovaných hodin a honorářový list do excelu. Výsledný export obsahuje vzorce pro automatické přepočtení hodnot při další ruční editaci.
Plán směn / Mé směny v okně "Zobrazení verze pro tisk" a "Honorářový list DPP / DPČ".
10.10.2018- Nástěnka na úvodní stránce
Můžete zadat vlastní upozornění které se zobrazují hned po přihlášení. Upozornění je možné i omezit jen na vybrané pobočky nebo pozice.
Nastavení / Nástěnka
28.9.2018- Rychlé zobrazení aktuálně pracujících kolegů pro všechny i bez píchaček
Na úvodní stránce je nyní přehled právě probíhajících naplánovaných směn zobrazen všem zaměstnancům.
Detailní časy příchodů a odchodů se zobrazují Adminům/Supervisorum/Všem podle nastavení v evidenci docházky.
17.8.2018- Průvodce pro počáteční nastavení
Průvodce pomůže nově zaregistrovaným uživatelům s počátečním nastavením systému, tak aby jednoduše získali maximální podporu pro jejich provoz.
17.8.2018- Zjednodušené menu na mobilních zařízeních
Všechny položky menu s podkategoriemi se nyní otevírají jedním "kliknutím", namísto původního dvojkliku.
22.7.2018- Tolerance malého zpoždění při zaokrouhlování časů u docházky
Při zaokrouhlování evidovaných časů z docházky je možné nastavit toleranci malých zpoždění a nekrátit hned zaměstnanci směnu např. o dlouhých 14 minut při minutovém zpoždění.
Toleranci nastavíte v Nastavení / Evidence docházky
26.6.2018- Tisk honorářového listu
Honorářový list s vypočtenou mzdou na základě odpracovaných hodin a hodinové sazby, který stačí už jen vytisknout a podepsat.
Tisk listu - Plán směn / Mé směny
Nastavení mzdy - Správa účtu zaměstnanců z menu Nastavení / Zaměstnanci
26.6.2018- Informace o paralelní editaci směn ve stejnou chvíli
Systém Vás informuje, pokud začnete editovat plán směn ve chvíli, kdy už je plán editován některým z Vašich kolegů.
16.6.2018- Možnost deaktivace zaměstnanců
Zaměstnance, kteří už u Vás nepracují můžete nyní deaktivovat, nebo smazat úplně. Deaktivovaní pak například nebudou dále na výběr při plánování směn.
Funkce jsou dostupné ve Správě účtu zaměstnanců z menu Nastavení / Zaměstnanci
27.5.2018- Možnost konfigurace oprávnění Supervisorů
Supervisorům můžete zvolit kolik dní zpětně mohou editovat směny na svých pobočkách a časové možnosti spravovaných zaměstnanců.
Menu Nastavení / Oprávnění
27.5.2018- Další způsob kontroly použitého zařízení při evidenci docházky
Evidence docházky byla vázána na kontrolu konkrétního prohlížeče, nyní můžete namísto internetového prohlížeče kontrolovat i IP adresu použitého počítače.
Menu Nastavení / Evidence docházky
20.5.2018- Souhlas s ochranou osobních údajů - GDPR
Na ochranu osobních údajů myslíme již od začátku vývoje systému. Tyto zásady splňujeme po celou dobu. Nyní ale podle nařízení EU potřebujeme souhlas i od Vás, protože do systému zadáváte osobní údaje o Vašich zaměstnancích.
20.5.2018- Snadná objednávka rozšířené varianty systému
Přibylo menu Nastavení / Společnost kde můžete editovat všeobecné informace o Vaší společnosti a najdete zde i přehled o rozšířených variantách systému.
3.5.2018- Tisk komentářů z evidované docházky
Při tisku odpracovaných směn v menu Plán směn / Mé směny můžete k evidovaným časům příchodů a odchodů vytisknout také zadané komentáře.
28.4.2018- Zaokrouhlování času příchodů a odchodů z Píchaček
U zaznamenaných časů příchodů a odchodů z píchaček, nyní můžete využít funkci zaokrouhlování na 3/6/15 minut, tak aby v účetnictví vycházela celá čísla. Menu Nastavení / Evidence docházky.
28.4.2018- Možnost skrýt plovoucí okno v Plánování
V okénku Konfigurace Plánovače v menu Plánování můžete zaškrtnout, aby plovoucí okno s počty přidělených směn zůstávalo při načtení stránky zabalené.
15.4.2018- Rozeslání informací o změněných směnách
Systém rozezná všechny upravené směny ve zvoleném období a tak můžete jednoduše odeslat všem ovlivněným zaměstnancům mail s informacemi o jejich změněných směnách. Menu Plánování / Rozeslání směn
30.3.2018- Odečtení několika pauz při delších směnách
Systém kontroluje, jestli směna není několikrát delší než limit pro odečtení pauzy. Pokud ano, odečte se několikrát i pauza.
25.3.2018- Možnost zvolit skupinu zaměstnanců při tisku odpracovaných směn
K původním možnostem "Všichni" a "Aktuální zaměstnanec" přibyla při tisku v menu Plán směn / Mé směny možnost zvolit skupinu zaměstnanců podle smlouvy, pobočky a nebo ručně.
18.3.2018 - Evidence docházky ("píchačky")
V systému je možné aktivovat online evidenci docházky s možností povolit jen vybrané počítače nebo vynutit zadávání komentářů při pozdních příchodech.
Více v menu Nastavení / Evidence docházky.
18.3.2018- Úprava menu
Veškeré nastavení a konfigurace jsou přeskupeny do menu Nastavení.
17.2.2018- Správa účtu
Zaměstnanci si můžou editovat své osobní informace a změnit heslo přes tlačítko "Správa účtu" v pravém horním rohu obrazovky.
Správci se ke Správě účtu zaměstnanců dostanou přes menu Zaměstnanci / Zaměstnanci, poté mohou navíc například uzamknout účet.
15.1.2018- Další užitečné statistiky
Statistika odpracovaných hodin za rok a přehled odpracovaných svátků v roce.
10.1.2018- Žádosti o neobsazené směny
V menu Volné směny / Volné směny mohou zaměstnanci požádat o neobsazené směny na pozicích a pobočkách, kde mohou pracovat.
V menu Volné směny / Seznam žádostí je přehled všech volných směn a žádostí o tyto směny. Můžete zvolit, kterému z uživatelů směnu přidělit.
1.1.2018- Rozšířené oprávnění pro Supervisory a Účetní
V menu Zaměstnanci / Oprávnění je možné zvolit další Administrátory systému, Supervisory a Účetní.
17.12.2017- Rozeslání mailů s rozpisem směn
V menu Plánování / Rozeslání směn nyní můžete hromadně rozeslat rozpis směn všem zaměstnancům. Nebo jen těm vybraným, kterým potřebujete.
17.12.2017- Možnost filtrace nepřítomností ve statistikách
Ve statistikách Nepřítomností je možné zobrazit jen vybrané typy absencí, přibyl celkový součet absencí pro uživatele a byly doplněny některé typy absencí.
12.12.2017- Odečtení pauzy z délky směny
Ve statistikách a v přehledu směn pro konkrétního uživatele se nyní automaticky odečítá 30 min pauza ze směn delších než 6 hodin. Odečtení pauzy je možné upravit i úplně vypnout.
3.12.2017- Omezení zaměstnanců editovat své časové možnosti zpětně
V menu Časové možnosti je nyní možné nastavit datum, do kdy zaměstnanci nesmí měnit své časové možnosti (např. celý tento měsíc) a nastavit termín, do kdy musí vyplnit své časové možnosti pro další období.
3.12.2017- Skrytí přehledu časových možností pro zaměstnance
Přehled časových možností zaměstnanců je nyní dostupný jen správcům. Zaměstnanci už nemají přístup k informacím o časových možnostech ostatních zaměstnanců.
26.11.2017- Rychlý přehled směn konkrétního zaměstnance vhodný i pro účetnictví
Tlačítkem přímo z úvodní stránky nebo přes menu Plán směn / Mé směny je dostupný přehled směn pro konkrétního zaměstnance.
Pro účetnictví je zde navíc i seznam absencí pro každý den v měsíci a verze pro tisk.
23.11.2017- Tisk plánu směn
V menu Plán směn / Denní pozicový je nově zobrazen organizovanější přehled plánu směn. A hlavně přibyla možnost zobrazení optimalizovaného pro tisk, které si navíc můžete přizpůsobit a otevřít ze stejné stránky v záložce "Zobrazení verze pro tisk".
23.11.2017- Textový přehled časových možností
V menu Časové možnosti / Přehled textový je nyní textový přehled časových možností všech zaměstnanců.
17.11.2017- Nový plánovač směn
V menu Plánování / Pozicové je přístupný nový organizovanější způsob plánování směn.
17.11.2017- Více poboček
Nyní je možné zaměstnance i pozice rozdělit do poboček (prozoven/pracovišť/skupin) a snadno tak udržovat směny přehledněji.
28.10.2017- Zvýraznění státních svátků
V systému jsou nyní zvýrazněny víkendy a státní svátky.
26.10.2017- Optimalizace Plánovače směn
Práce v menu Plánování je nyní mnohem svižnější. Změny velmi ocení hlavně společnosti s velkým počtem směn v měsíci.
26.10.2017- Zobrazení časových možností přímo při výběru zaměstnance
V menu Plánování se při výběru zaměstnance zobrazují jeho konkrétní časové možnosti pro daný den.
1.10.2017- Vlastní konfigurace plánovače směn
V menu Plánování je možné zvolit délku minimální pauzy mezi směnami a také jestli má algoritmus prioritně obsadit směny zaměstnanci s HPP. Zároveň se nyní do odpracovaného počtu hodin počítá i čas zadaný u nepřítomností.
24.9.2017- Kompletní zabezpečení Vašich dat
Celý systém byl nastaven na používání šifrované komunikace protokolem HTTPS. Nyní budou Vaše data v bezpečí i při přístupu z veřejných Wifi sítí.
12.9.2017- Filtrace podle pozic při Plánování směn
Pro zjednodušení práce a větší přehlednost při plánování byla přidána funkce filtrace zobrazených pozic v menu Plánování.
11.9.2017- Vylepšené tabulky
Při pohybu ve velkých tabulkách je nyní stále vidět hlavička a levý sloupec. Vždy uvidíte např. kterého uživatele nebo které datum právě upravujete.
31.8.2017- Mazání pozic
Přibyla možnost smazat nepoužité pozice. Pozice na kterých jsou naplánovány směny musí v systému zůstat, aby jste mohli sledovat kompletní historii a statistiky.
25.8.2017- Snadný kontakt
Pokud potřebujete s něčím poradit nebo máte nějakou otázku, můžete nám jednoduše dát vědět v sekci Napište nám. Rádi odpovíme.
18.8.2017- Vyplněná ukázka systému
Před přihlášením je nyní možné prohlédnout a hlavně vyzkoušet funkce vyplněného systému v automaticky generované ukázce.
2.8.2017- Symboly přímo v roletce pro výběr zaměstnance při Plánování
Symboly upozorňují, že při výběru zaměstnance na danou směnu, tento zaměstnanec nebude mít potřebnou pauzu mezi směnami. Nebo, že při výběru zaměstnance bude překročen jeho maximální možný počet odpracovaných hodin.
16.7.2017- Zobrazení MIN a MAX počtu hodin k odpracování při Plánování
Uvidíte zvýrazněné zaměstnance, kteří už překračují daný maximální počet hodin na měsíc. Stejně tak i ty, kteří ještě nemají požadovaný minimální počet. Počet hodin k odpracování pro každého zaměstnance se nastavuje v menu Uživatelé.
9.7.2017- Upozornění na neuložené změny
Pokud zapomenete uložit změny, nebo se ukliknete při Plánování směn a vyplňování Časových možností. Systém Vás upozorní, abyste o neuložené úpravy nepřišli.
7.7.2017- Zvýraznění a filtrace v Denním plánu směn
Funkce filtrace zobrazených pozic a zvýraznění vybraného uživatele přidána do denního plánu směn.
2.7.2017- Zadávání dovolených
V menu Časové možnosti je nově možné zadat zaměstnancům nepřítomnost (dovolená, nemoc, jiné).
2.7.2017- Úprava výpočtu odpracovaných víkendů
Ve statistice jsou nyní všechny směny (i jejich části) od soboty 00:00 do neděle 24:00.
18.6.2017- Zpřehlednění časových možnosti
V časových možnostech se zobrazuje "celý den" a "-" pro zvýraznění časových možností s vyplněným konkrétním časem.
4.6.2017- Zvýraznění aktuálních dat
Data (směny, časové možností,..) pro starší dny v měsíci zůstávají skryté, tak aby byl po načtení hned vidět aktuální den.
2.6.2017- Přidána krátká nápověda
Byla přidána krátká nápověda, pro usnadnění práce nových uživatelů.
28.5.2017- Nová verze systému
Systém zveřejněn po kompletní rekonstrukci původního řešení z roku 2013.
x