Ušetřete hodiny strávené plánováním směn
Automatické naplánování směn algoritmem
Elektronická evidence docházky
Vždy aktuální plán směn online pro všechny vaše zaměstnance
Exporty pro účetnictví, statistiky a další
Automatické naplánování směn algoritmem
Elektronická evidence docházky
Vždy aktuální plán směn online pro všechny vaše zaměstnance
Exporty pro účetnictví, statistiky a další
Hlavní částí celého systému je plánovač směn, který poskytuje kompletní sadu nástrojů pro automatizaci, usnadnění a úsporu času při plánování směn.
Algoritmus sám obsadí volné směny optimálně mezi zaměstnance tak, aby pokryl všechny směny, dodržel minimální a maximální počet hodin k odpracování, pohlídal u zaměstnanců odpočinek po směně, zahrnul dovolené a přidělil zaměstnancům jen směny, na kterých můžou pracovat. Navíc spravedlivě rozdělí víkendy a noční směny.
Vstupy podle kterých se algoritmus rozhoduje:
Možnost implementace algoritmu na míru Vašim potřebám
Vytvoření plánu směn a obsazování směn v komplikovanějších provozech na základě složitějších pravidel a specifických podmínek.
Obsazování směn můžete vzít do svých rukou, plánovač Vám k tomu poskytne všechny aktuální informace:
Systém nabízí zaměstnancům jednoduchý přehled neobsazených směn a ti tak mohou rychle požádat o směny, o které mají zájem. Manažer v přehledu všech žádostí jednoduše schválí ty, které nejvíce vyhovují.
Namísto plánování směn můžete využít jen evidenci docházky. Pokaždé, když zaměstnanec začne pracovat, si označí příchod a při konci odchod. Vy pak budete mít přehled o odpracovaných hodinách i o aktuálně pracujících zaměstnancích.
Více o možnostech evidence docházky
Součástí systému je modul evidence docházky, který lze používat i samostatně. Evidence docházky probíhá online a tak není potřeba nic dalšího instalovat ani investovat do žádného dalšího potřebného zařízení. Píchačky je tak možné začít ihned používat úplně zdarma.
Zaměstnanec se jen přihlásí a jedním klikem potvrdí příchod. Okamžitě vidíte, kteří kolegové jsou na směně a kterým směna brzy začíná.
Časy příchodů a odchodů můžete samozřejmě z admin účtu jednoduše upravit. Nebo celou zapomenutou docházku zaevidovat ručně.
Při registraci získáte Silver na 7 dní zdarma
Bez poplatků +0 Kč / zaměstnance
10 zaměstnanců
6 měsíců historie směn
Žádosti o neobsazené směny
Tisk honorářového listu
Vlastní adresa systému a úpravy na míru
+30 Kč / zaměstnance
40 zaměstnanců
1 rok historie směn
Žádosti o neobsazené směny
Tisk honorářového listu
Vlastní adresa systému a úpravy na míru
+40 Kč / zaměstnance
80 zaměstnanců
Úplná historie směn
Žádosti o neobsazené směny
Tisk honorářového listu
Vlastní adresa systému a úpravy na míru
+50 Kč / zaměstnance
Neomezeně zaměstnanců
Úplná historie směn
Žádosti o neobsazené směny
Tisk honorářového listu
Vlastní adresa systému a úpravy na míru
Kontaktujte nás a získejte slevu při ročním předplatném
Chcete probrat vhodnost planujsmeny.cz pro Váš provoz nebo získat více informací? Neváhejte nás kontaktovat.
Plánovač je připraven v několika variantách tak, aby pokryl rozdílné potřeby různě velkých zákazníků. Po registraci automaticky získáváte systém ve variantě Silver na 7 dní zdarma abyste si mohli vše plně vyzkoušet.
Začínáme od varianty Free, určené pro nejmenší společnosti, například čajovny a kavárny, které chtějí mít přehled o tom kdo zrovna pracuje, kdo má kdy volno a na který den mají sehnat záskok.
Varianta Bronze je určená pro menší společnosti. Pokud už se potýkáte s problémy s udržením přehledu o dovolených a časových možnostech brigádníků, chcete přestat ztrácet čas způsobený omyly při ručním papírovém plánování směn a potřebujete mít jistotu, že všichni zaměstnanci znají nejaktuálnější plán směn i po posledních změnách.
Plně enterprise varianty Silver a Private jsou obzvlášť vhodné, pokud máte několik poboček spravovaných lokálními supervisory. Potřebujete vždy vědět, na kterých pobočkách jsou Vaši zaměstnanci. Využijete dlouhodobou historii odpracovaných hodin a ušetříte čas automatickým výpočetem honorářů na základě evidovaných časů z píchaček. A hlavně jste trávili dlouhé hodiny plánováním směn starým způsobem.
Ve variantě Private si navíc zvolíte vlastní doménu (například www.nasesmeny.cz), máte možnost implementace specifických funkcí pro Vaši firmu a také možnost implementace algoritmu pro naplánování a obsazení směn podle Vašich požadavků. Můžete systém poskytnout pro všechny své pracoviště naprosto nezávisle (každé pracoviště svého admina, své pobočky, pozice i zaměstnance). Prostor na serveru je vyhrazen jen pro Vaši společnost, a tak můžete využít jeho plný výkon. Cena je domluvena podle Vašich požadavků na počet nezávislých pracovišť, zaměstnanců a požadované podpory.
Cena se skládá ze statické částky za zvolenou variantu a částky vypočtené z počtu aktivních zaměstnanců.
Kontaktujte nás a získejte slevu při ročním předplatném
Parametry různých variant | Free | Bronze | Silver | Private |
---|---|---|---|---|
Cena měsíčně | 0 Kč | 300 Kč + 30 Kč / zam. |
800 Kč + 40 Kč / zam. |
4000 Kč + 50 Kč / zam. |
Vše aktuální a vždy dostupné online | ANO | ANO | ANO | ANO |
Základní algoritmus pro optimální obsazení směn | ANO | ANO | ANO | ANO |
Okamžité napovídání při plánování směn | ANO | ANO | ANO | ANO |
Možnost přihlášení pro všechny zaměstnance | ANO | ANO | ANO | ANO |
Vždy nejnovější verze systému | ANO | ANO | ANO | ANO |
Kompletní zabezpečení | ANO | ANO | ANO | ANO |
Evidence docházky (Píchačky) | ANO | ANO | ANO | ANO |
Mobilní aplikace pro Android i iOS | ANO | ANO | ANO | ANO |
Počet poboček | Neomezeně | Neomezeně | Neomezeně | Neomezeně |
Možnost požádat o neobsazenou směnu | - | ANO | ANO | ANO |
Skrytí rozpracovaného plánu směn | - | ANO | ANO | ANO |
Výměna směny mezi zaměstnanci | - | ANO | ANO | ANO |
Snadná obnova přístupových údajů pro admina | - | ANO | ANO | ANO |
Maximální počet aktivních zaměstnanců | 10 | 40 | 80 | Neomezeně |
Historie směn | 6 měsíců | 1 rok | Neomezeně | Neomezeně |
Žádosti a schvalování absencí | - | - | ANO | ANO |
Automatické upozornění na změny ve směnách | - | - | ANO | ANO |
Správa pracovních smluv | - | - | ANO | ANO |
Auditní logování prováděných změn | - | - | ANO | ANO |
Automatické rotace směn | - | - | ANO | ANO |
Tisk honorářového listu | - | - | ANO | ANO |
Export do excelu | - | - | ANO | ANO |
Zobrazení kontaktů na kolegy | - | - | ANO | ANO |
Poznámky k pracovním dnům zaměstnance | - | - | ANO | ANO |
Náklady na pobočkách | - | - | ANO | ANO |
Pracovní pohotovosti | - | - | ANO | ANO |
Vlastní doména | - | - | - | ANO |
Export směn do Vašeho systému | - | - | - | ANO |
Dlouhodobý plán směn | - | - | - | ANO |
Plánování směn na základě počtu objednávek | - | - | - | ANO |
Implementace plánovacího algoritmu na míru | - | - | - | ANO |
Přizpůsobení systému Vašim potřebám | - | - | - | ANO |
Možnost zvolit datum upgrade systému | - | - | - | ANO |
Zobrazení historie editací směn | - | - | - | ANO |
Možnost vyžádat vrácení zálohy databáze | - | - | - | ANO |
Vyšší výkon systému | - | - | - | ANO |
Garance dostupnosti | - | 99,5% | 99,9% | 99,9% |
Vzhledem k aktuální situaci jsme se rozhodli aktivně pomoci dobrovolníkům a českým podnikům.
Všem dobrovolníkům a neziskovým organizacím pomáhajícím s rozvozem potravin a pečujících o seniory,
poskytneme náš systém zdarma pro usnadnění organizace a komunikace. Stačí nás kontaktovat.
Všem současným klientům z řad ubytovacích zařízení,
i těm kteří se nově zaregistrují, poskytneme náš systém až do konce roku zdarma. Více infomací najdete níže.
Jako každý rok před Vánoci nabíráte mnoho brigádníků pro zvládnutí Vánočního návalu?
Vybíráte kolegu, který se celý prosinec bude starat jen o rozdělení práce brigádníkům, organizování směn
a stresuplné organizování záskoků?
Nechte kolegu dělat svou práci a všechny starosti o brigádníky zanechte na planujsmeny.cz. Ušetří Vám mnoho starostí a až 90% času stráveného
plánováním, organizací, záskoky, odměnami.
PŘIJĎTE SI VYZKOUŠET NÁROČNOU PRÁCI TEAMLEADERA (MANAŽERA, PROVOZNÍHO, VRCHNÍ SESTRY, MISTRA..) A BÝT LEPŠÍ NEŽ ALGORITMUS PŘI PLÁNOVÁNÍ SMĚN.
Naplánování směn je samo o sobě komplikovaný úkol a navíc s řadou zákonných požadavků a rizikem nespokojených zaměstnanců. Proto ho obyčejně řeší vedoucí pracovníci (manažeři, provozní, vrchní sestry, mistři..). Pro 50 nepravidelně pracujících zaměstnanců ruční plánování směn v průměru zabere 5 pracovních dní každý měsíc. Kvůli ne-automatizaci tito seniorní zaměstnanci ztrácejí 60 dní za rok, kdy se mohli věnovat svým podřízeným a dalšímu zlepšování svého provozu. Čemu byste se tyto 3 měsíce v práci věnovali Vy?
Přednášející:
Miroslav Nedvěd – CTO
Workshop se koná 23.10., čas workshopu 12:00 - 13:00
Registrace zde
Potřebujete s čímkoliv poradit, nebo jen získat více informací? Neváhejte nás kontaktovat.