Online systém pro plánování směn

  • výrazně ušetříte čas a odstraníte chyby vzniklé při plánování směn
  • získate přehled o dovolených a časových možnostech zaměstnanců
  • všichni uvidí vždy nejaktuálnější verzi plánu směn
  • můžete rozeslat zaměstnancům změny v jejich směnách
  • získate přehled o odpracovaných hodinách a svátcích
  • snadno seženete záskok na směnu
  • budete evidovat opravdové časy zaměstnanců na směně
  • jedním klikem získáte mzdu na základě odpracovaných hodin
  • budete jednoduše spravovat zaměstnance na více pobočkách
  • a to vše online i ve variantě která je zdarma

Plánování směn

Systém poskytuje podporu při správě fondu pracovní doby. Nejvíce se ovšem zaměřujeme na samotný proces plánování směn. Jak se můžete přesvědčit v menu Plánování směn, systém poskytuje kompletní sadu nástrojů pro automatizaci, usnadnění a úsporu času při plánování směn. Jako například okamžité napovídání ohledně priorit na pozice, odpracovaných hodin, splnění minimálních pauz, překrývajících se směn a nebo úplně automatizovaného doplnění směn.

Specializujeme se na návrh a implementaci plánovacích algoritmů na míru v komplikovanějších provozech. Systém pak automaticky vytvoří plán směn a vyřeší obsazení směn podle kriterií specifických přímo pro Vás.

Celý systém je dostupný všem zaměstnancům online, ti tak mají přístup k aktuálnímu plánu směn, mohou požádat o neobsazené směny nebo využít elektronické píchačky a brigádníci mohou vyplnit své časové možnosti.

Evidence docházky

Systém poskytuje i elektronickou evidenci docházky. Můžete označit jen povolená zařízení, například tablet na recepci nebo povolit zaměstnancům evidovat docházku přímo ze svých mobilů. Více se dozvíte v menu Evidence docházky.

Plánovač směn i evidenci docházky můžete okamžitě začít používat zdarma, bez instalace a dalších investic.

Začněte jedním kliknutím

Snažíme se systém maximálně připravit pro provoz a management, pro lidi, kteří mají naplánování a finální obsazení směn na starosti. Proto namísto nic neříkajících marketingových obrázků vidíte přímo ukázky ze systému a můžete si vše okamžite vyzkoušet bez registrace v živém demu.

Abyste měli dostatek času si systém vyzkoušet v plném provozu poskytujeme enterprise variantu systému na 2 měsíce zdarma a poté se můžete rozhodnout, jestli zůstanete u rozšířené varianty systému a nebo budete pokračovat ve Free variantě.

Novinky

19.11.2018- Nové obchodní podmínky
12.11.2018- 14. denní template směn
3.11.2018- Statistiky evidované docházky
28.10.2018- Export odpracovaných hodin do excelu
10.10.2018- Nástěnka na úvodní stránce
28.9.2018- Rychlé zobrazení aktuálně pracujících kolegů pro všechny i bez píchaček
17.8.2018- Průvodce pro počáteční nastavení
17.8.2018- Zjednodušené menu na mobilních zařízeních
22.7.2018- Tolerance malého zpoždění při zaokrouhlování časů u docházky
26.6.2018- Tisk honorářového listu
26.6.2018- Informace o paralelní editaci směn ve stejnou chvíli
16.6.2018- Možnost deaktivace zaměstnanců
27.5.2018- Možnost konfigurace oprávnění Supervisorů
27.5.2018- Další způsob kontroly použitého zařízení při evidenci docházky
20.5.2018- Souhlas s ochranou osobních údajů - GDPR
20.5.2018- Snadná objednávka rozšířené varianty systému
3.5.2018- Tisk komentářů z evidované docházky
28.4.2018- Zaokrouhlování času příchodů a odchodů z Píchaček
28.4.2018- Možnost skrýt plovoucí okno v Plánování
15.4.2018- Rozeslání informací o změněných směnách
30.3.2018- Odečtení několika pauz při delších směnách
25.3.2018- Možnost zvolit skupinu zaměstnanců při tisku odpracovaných směn
18.3.2018 - Evidence docházky ("píchačky")
18.3.2018- Úprava menu
17.2.2018- Správa účtu
15.1.2018- Další užitečné statistiky
10.1.2018- Žádosti o neobsazené směny
1.1.2018- Rozšířené oprávnění pro Supervisory a Účetní
17.12.2017- Rozeslání mailů s rozpisem směn
17.12.2017- Možnost filtrace nepřítomností ve statistikách
12.12.2017- Odečtení pauzy z délky směny
3.12.2017- Omezení zaměstnanců editovat své časové možnosti zpětně
3.12.2017- Skrytí přehledu časových možností pro zaměstnance
26.11.2017- Rychlý přehled směn konkrétního zaměstnance vhodný i pro účetnictví
23.11.2017- Tisk plánu směn
23.11.2017- Textový přehled časových možností
17.11.2017- Nový plánovač směn
17.11.2017- Více poboček
28.10.2017- Zvýraznění státních svátků
26.10.2017- Optimalizace Plánovače směn
26.10.2017- Zobrazení časových možností přímo při výběru zaměstnance
1.10.2017- Vlastní konfigurace plánovače směn
24.9.2017- Kompletní zabezpečení Vašich dat
12.9.2017- Filtrace podle pozic při Plánování směn
11.9.2017- Vylepšené tabulky
31.8.2017- Mazání pozic
25.8.2017- Snadný kontakt
18.8.2017- Vyplněná ukázka systému
2.8.2017- Symboly přímo v roletce pro výběr zaměstnance při Plánování
16.7.2017- Zobrazení MIN a MAX počtu hodin k odpracování při Plánování
9.7.2017- Upozornění na neuložené změny
7.7.2017- Zvýraznění a filtrace v Denním plánu směn
2.7.2017- Zadávání dovolených
2.7.2017- Úprava výpočtu odpracovaných víkendů
18.6.2017- Zpřehlednění časových možnosti
4.6.2017- Zvýraznění aktuálních dat
2.6.2017- Přidána krátká nápověda
28.5.2017- Nová verze systému

O plánovači

První verze systému byla zveřejněna již v roce 2013, tehdy ještě jako studentský projekt. Systém měl jednoduchý design a byl statický, bez okamžitých nápověd a přepočtů. I přesto si systém získal desítky prvních uživatelů.

V květnu 2016 jsme zveřejnili novou verzi systému s kompletně novým designem frontendu i celého backendu. Cílíme na jednoduchost použití a okamžité zprostředkování aktuálních informaci potřebných v dané situaci. Plánovač si tak získal velkou oblibu. Během prvního roku bez marketingové kampaně se blíží k 500 novým registracím a již spravujeme několik kustomizovaných Private verzí pro větší zákazníky.

Aktuálně po pozitivní zpětné vazbě od registrovaných společností po roce provozu a po interním bezpečtnostním auditu potvrzujícím správné kompletní zabezpečení, je náš systém perfektně připravený a zveřejňujeme placené enterprise varianty.